
V vseh občinah v Sloveniji
bomo izvolili župane in njihove sodelavce.
Župan Radelj ob Dravi je Alan Bukovnik.
Na volitvah bomo spet lahko volili zanj.
Volitve za župana Radelj bodo
20. novembra 2022.
To je nedelja.Na ta dan bomo vseh občinah v Sloveniji
izvolili župane in njihove sodelavce.
To imenujemo lokalne volitve.
Tukaj si lahko preberete, kaj smo zadnjih letih
za Občino Radlje ob Dravi naredili
Alan Bukovnik in njegova ekipa.
Preberete lahko tudi,
kaj načrtujemo v naslednjih letih.
Ekipa smo ljudje, ki z županom sodelujemo.
Besedilo je v obliki lahkega branja.
Lahko branje pomeni,
da besedilo razumemo vsi ljudje.
Alan Bukovnik in njegova ekipa
se pred volitvami srečujemo z ljudmi iz Radelj ob Dravi.
Predstavljamo se v različnih krajih Občine Radlje ob Dravi.
Alan in ekipa pravimo:
Smo ljudje, ki nismo v nobeni stranki.
Trudimo se za vse ljudi v občini.
Trudimo se, da bi vsi ljudje v občini kvalitetno živeli.
Delamo pošteno in po pravilih.
Za vse cilje smo zavzeti.
Veliko stvari smo že dobro naredili.
Upamo, da ljudje vidijo naše delo kot uspešno.
Z ljudmi bi radi še naprej dobro sodelovali.
Želimo uresničiti nove cilje.Naš moto je:
Pošteno, zavzeto in odločno naprej!
Kaj smo naredili
Alan Bukovnik in njegova ekipa imamo
seznam, kaj smo naredili v preteklih 4 letih.
Naredili smo veliko.
Kaj natančno smo naredili, lahko vidite v programu.
Program je dostopen na:
http://www.ekipaab.si/naredili-smoTam so stvari napisane na težji način.
Omenili bi nekaj pomembnih stvari:
Dogradili smo
Poslovno cono Pušnik.
Tako bo manj nevarnosti za nesreče.
Podjetniki bodo lažje delali.

Uredili smo
Dravsko kolesarsko pot.
Obišče jo veliko ljudi iz Slovenije in tujine.
Postala je pomembna turistična točka.
Popravili in uredili smo
ceste-10km.
Poskrbeli smo za boljšo
pitno vodo.
Ob Dravi smo položili veliko novih cevi,
zgradili 7 novih vodohranov in 3 črpališča za vodo.

Zgradili smo
prizidek k Vrtcu Radlje ob Dravi.
Vrtec ima 3 nove igralnice.
Več otrok se lahko vključi.
Uredili smo
Sadjarski center Radlje ob Dravi.
Center poskrbi,
da domačini pridejo do kakovostnih lokalnih izdelkov.
Imamo občinski sadovnjak.

Skrbimo za dobro upravljanje z gozdovi.
V občini deluje
Center sonaravnega in
trajnostnega gospodarjenja z gozdovi.

V Radljah je zdaj
bivalna enota.
Ljudem, ki rabijo pomoč in podporo,
ni treba več v institucijo daleč od doma.
S podporo lahko samostojno živijo blizu doma.

V Radljah smo uredili tudi
stanovanja za starejše.
Stanovanja so prilagojena starejšim ljudem.
Tudi njim ni treba v institucijo.
Lahko živijo v domačem kraju v
prilagojenem stanovanju.
Kaj bomo naredili
Alan Bukovnik in njegova ekipa imamo nov program.
Program je načrt, kaj bomo naredili v naslednjih 4 letih.
Kaj natančno bomo naredili,
najdete na spletni strani.
Načrt je dostopen na:
http://www.ekipaab.si/nasa-prihodnostTam so stvari napisane na težji način.
Nekaj naših pomembnih načrtov za prihodnost:
Več prostora bo za pobude in podjetne ljudi.
Razširili bomo
poslovno cono za nove podjetnike.

Izboljšali bomo center mesta.
Načrtujemo ga za ljudi, ne za avtomobile.
Reče se, da bo
mestno jedro bolj prijazno ljudem.
Manj bo prometa.

Odprli bomo Etno
Muzej Radlje ob Dravi.
Prikazane bodo značilnosti stavb
različnih krajev v Sloveniji.
Obnovili bomo
Dvorec Radlje.
Radi bi, da postane kulturno in gozdno središče
Zgornje Dravske doline.
Dvorec je pomemben za kulturo.

Zgradili bomo
Motorik park.
Motorik park bo prostor za zdravo gibanje
za vse generacije.

Zgradili bomo
več varovanih stanovanj.
Starejšim ljudem ne bo treba v institucijo.
Lahko bodo samostojno živeli.
Ljudem, ki rabijo pomoč na domu,
bomo
Pomoč na domu pomagali plačati.
Poskrbeli bomo za
nove igralnice in prostore v vrtcu.
Radi bi,
da vsi otroci iz občine lahko obiskujejo vrtec.
Izboljšali bomo gasilsko službo.
Občina bo gasilcem namenila več denarja.
Porabili ga bodo lahko za novo in boljšo opremo.
Zgradili bomo
več brezplačnih parkirišč.
Pripravili bomo
Center za krepitev zdravja.
Želimo si, da bi vsi ljudje kvalitetno živeli.
Asfaltirali bomo nove ceste – 28 km.
Uredili bomo ceste, da se ne bo prašilo.
Zgradili bomo
kanalizacijo in nova črpališča za vodo.
Pripravili bomo dokumente za
gradnjo kanalizacije:
Dobrava, Sp. Vižinga, Vas, Zg. Kozji Vrh, Vuhred.
Pripravili bomo dokumente za
projekt oskrbe z vodo:
Brezni Vrh, Sv. Trije Kralji, Sv. Anton na Pohorju,
Vas-Remšnik.
Prijavili bomo projekte:
Št. Janž pri Radljah – 2.del, Dajčman-Kajžer.